آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰
 
بسیاری از آلتکوین‌ها ثابت کرده‌اند که حتی در یک روند نزولی، می‌توانند افزایش قیمت قابل توجهی داشته باشند. یکی از این توکن ها، سکه پیتبول (PIT) است. اگرچه سکه PIT از اوایل سال 2022 معامله می‌شود، اما فرصت‌های خرید مناسبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است تا علیرغم بازار خرس کریپتو، بازده قابل‌توجهی کسب کنند. ما یک پیش‌بینی قیمت سکه پیتبول انجام دادیم و پروژه‌هایی را که این ارز دیجیتال جدید در آن مشارکت دارد بررسی کردیم. راهنمای ما همچنین شامل بررسی عمیق صرافی OKX است که کوین PIT را فهرست کرده است.
 

پیش بینی قیمت ارز پیتبول 2022

سکه پیت بول در قیمت 0.0000000007 دلار پشتیبانی بسیار قوی پیدا کرده است. خبرهای خوب و بالقوه بد برای سکه وجود دارد. خبر بد این است که به نظر می رسد PIT در حال ساخت یک مثلث نزولی است. اگرچه قیمت در نوسان است و پایین مثلث را مجدداً آزمایش می‌کند (پشتیبانی)، این الگوی نمودار معمولاً به این معنی است که نقاط منفی بیشتری روی کارت‌ها وجود دارد. اما گاهی اوقات قیمت در یک مثلث نزولی معکوس می شود و پس از شکست شروع به رسیدن به پایین ترین سطح می کند. چه دلیلی داریم که باور کنیم ممکن است این اتفاق بیفتد؟ بیت کوین در نوامبر 2021 به بالاترین حد خود (ATH) رسید. از آن زمان، قیمت آن اصلاح شده و بقیه بازار را با خود همراه کرده است. توکن Pitbull یکی از قربانیان سقوط اخیر کریپتو بود.
 
اگر زمانی که پیت بول از مثلث خارج شد، یک رالی بیت کوین اتفاق بیفتد، باید شاهد پایین‌ترین قیمت‌ها باشیم. این احتمال وجود دارد که قیمت ATH آن را در 0.000000002 دلار آزمایش کند. در آن سطح با مقاومت بزرگی روبرو خواهد شد و اگر بیت کوین صعود کند اما نتواند یک بالاترین سطح جدید ایجاد کند، می تواند به روند نزولی ادامه دهد و سکه پیت بول را با خود پایین بیاورد.
 

پیش بینی قیمت کریپتو پیت بول 2023

چه بیت کوین یک ATH جدید ایجاد کند یا فقط در سال 2022 قبل از رسیدن به اوج های پایین تر، یک افزایش در بازار نزولی داشته باشد، در نهایت به معنای یک بازار نزولی چند ساله است. زمستان کریپتو ممکن است در سال 2023 در نوسان کامل باشد، به این معنی که سکه پیتبول مقاومت خود را در ATH نمی شکند و قیمت کاهش می یابد.
 
هنگامی که سکه در بازار نزولی کامل قرار گرفت، باید پشتیبانی کلیدی خود را در 0.0000000007 دلار آزمایش کند. کاهش شدید قیمت از ATH آن به پشتیبانی کلیدی معمولاً نشان دهنده فروش بیش از حد بازار در آن نقطه است. این می تواند به این معنی باشد که PIT برای مدتی روی پشتیبانی کلیدی تجمیع خواهد شد. آیا این به این معنی است که قیمت می تواند از سطح حمایت جهش کند و پس از آن تغییر کند؟

 

چشم انداز بلند مدت پیش بینی قیمت ارز پیت بول سال  2025

در سال 2025، بازار کریپتو باید چند سال به بازار نزولی تبدیل شود. دشوار است که بدانیم قیمت‌ها چقدر می‌توانند پایین بیایند، زیرا یک بازار کریپتو خرس می‌تواند درد بی حد و حصری را از بین ببرد. اما ممکن است ما یک نقطه مرجع برای کار داشته باشیم، حتی اگر کوین پیت بول در مارس 2022 معامله شد.

شاید ما نتوانیم از تاریخچه PIT برای تعیین میزان کاهش قیمت استفاده کنیم، اما می توانیم از بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال استفاده کنیم. یکی از حرکات قیمتی که تحلیلگران فنی در نمودارهای کریپتو متوجه شده اند این است که قیمت سکه های اصلی پس از صعود 90 درصد کاهش پیدا می کند.

اگر بدانید ارز پیتبول چیست می دانید که این ارز پشتیبانی 0.0000000007 دلار را نخواهد داشت پس از شکستن حمایت، قیمت باید به پایین‌ترین حد خود ادامه دهد. اما پس از شکستن ساپورت چقدر پایین تر خواهد رفت؟ اگر 90 درصد از ATH خود کاهش یابد، به این معنی است که پیش‌بینی قیمت کریپتو Pitbull ما برای سال 2025 0.0000000002 دلار است.

 

  • ۰۱/۰۹/۰۶
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی