آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰
 
 
از لحاظ تاریخی، نتایج درآمد سه ماهه تسلای ایلان ماسک تأثیر قابل توجهی بر قیمت دوج کوین (DOGE) داشته است. شرکت خودروسازی آمریکایی قرار است سود سه ماهه سوم را پس از زنگ روز چهارشنبه گزارش کند. پیش‌بینی می‌شود که درآمد این شرکت نسبت به سه ماهه گذشته افزایش یابد. در این زمینه، پیگیری حرکت قیمت DOGE پس از انتشار درآمد جالب خواهد بود. ممکوین در هفته گذشته شاهد کاهش ارزش خود بود.
 

دوج کوین به عنوان گزینه پرداخت

هر گونه ذکر DOGE توسط ایلان ماسک در بیشتر موارد منجر به افزایش قیمت دوج کوین شده است. اخیرا، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، از پذیرش DOGE برای عطر موهای سوخته The Boring Company خبر داد. این منجر به افزایش فوری قیمت DOGE حدود 3٪ شد. اوایل امسال در ماه مه، ماسک گفت که کالاهای منتخب تسلا را می توان با دوج کوین (DOGE) خریداری کرد. خرید را می توان با ادغام کیف پول دوج کوین برای انتقال DOGE انجام داد.

حتی زمانی که تلاش‌ها برای تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک در پس‌زمینه اتفاق افتاد، این توسعه منجر به بحث جدیدی شد. گزارش ها حاکی از آن است که دوج کوین (DOGE) می تواند به طور بالقوه به ارز بومی رسمی توییتر تبدیل شود. پس از ماه‌ها بلاتکلیفی، ماسک سرانجام می‌تواند تا پایان اکتبر قرارداد توئیتر را ببندد.

تاثیر درآمد تسلا بر DOGE

بازار انتظار دارد تسلا در سه ماهه سوم 22.13 میلیارد دلار درآمد داشته باشد که به معنای افزایش 5 میلیارد دلاری نسبت به سه ماهه گذشته است. سه ماهه آخر با همه گیری تسلا و مسائل مربوط به عملیات خدشه دار شد. بنابراین، تماس مثبت سود می تواند به این معنی باشد که قیمت دوج کوین یک جهش فوری خواهد داشت. با این حال، این تنها بر اساس رفتار تاریخی میم کوین قابل تخمین است، اما واکنش ممکن است متفاوت باشد.

برای آگاهی بیشتر در مورد عملکرد قیمت دوج کوین بهتر است به تحلیل های موجود درباره پیش بینی آینده دوج کوین در سال 2022 مراجعه کنید.

با توجه به پلتفرم ردیابی قیمت CoinMarketCap، در زمان نوشتن، قیمت DOGE در 0.05913 دلار است که 0.32 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. ممکوین در 7 روز گذشته از یک الگوی جانبی پیروی کرد.

 

  • ۰۱/۰۷/۲۸
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی