آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰
 

چندین ارز دیجیتال در بازار وجود دارد و ارزش اکثر آنها در حال کاهش است. ارزهای رمزنگاری شده مختلف از دیدگاه های مختلف ایجاد شده اند. بنابراین، درک این دیدگاه‌های متمایز از طرف سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری بر این اساس ضروری است تا بازده سرمایه‌گذاری مورد نظر را به دست آورید. چندین وب سایت کریپتو از طریق اینترنت وجود دارند که اطلاعاتی را در مورد وضعیت فعلی بازار کریپتو، نحوه عملکرد پروژه های رمزنگاری جدید محبوب و بزرگترین سودآوران و زیان دهندگان بازار ارائه می دهند. همچنین وب‌سایت‌های تحقیقاتی کریپتو وجود دارند که می‌توانند اطلاعات دقیقی را در پس شکل‌گیری دارایی‌های رمزنگاری خاص ارائه دهند تا سرمایه‌گذاران بتوانند تصمیمات آگاهانه بگیرند و بر اساس نتایج دلخواه خود سرمایه‌گذاری کنند.

 

تردینگ ویو

TradingView یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های رمزنگاری است که ابزارهای نمودار و تحلیل تکنیکال را برای معامله‌گران سهام و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. وب‌سایت کریپتو همچنین از نمودارهای بسیار دقیق برای کسانی که می‌خواهند به ویژگی‌های پیشرفته به صورت بلادرنگ دسترسی داشته باشند، پشتیبانی می‌کند. ابزارهای نمودار آنلاین آن برای کاربران رایگان و حرفه ای تنها با خرید اکانت تریدنگ ویو قابل دسترس می باشد. 

Crypto Daily

کارشناسان کریپتو و سرمایه گذاران باتجربه کورکورانه به وب سایت کریپتو دیلی اعتماد دارند. این سایت فقط اطلاعات معتبری را در مورد موضوعات مختلف در مورد بهترین ارزهای دیجیتال اصلی در بازار مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پرطرفدار پوشش می دهد. همچنین حاوی NFT و داده های مرتبط با متاورژن است. علاوه بر این، بخش اخبار فوری آن، آخرین داده‌ها و رویدادهای ارزهای دیجیتال را در بازارهای اقتصادی و مالی جهانی که بر دارایی‌های اصلی کریپتو تأثیر می‌گذارند، و همچنین آخرین فناوری‌های ادغام شده در بازار را ارائه می‌دهد.

 

CoinMarketCap

کوین مارکت کپ یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های رمزنگاری است که گزارش‌های تحلیل بازار دقیقی از جمله نمودارهای قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات را تولید می‌کند. این وب سایت همچنین حجم معاملات روزانه و همچنین داده های تاریخی را نشان می دهد. جنبه‌ای که CoinMarketCap را از بقیه متمایز می‌کند این است که ردیابی ICO را برای ارزهای دیجیتال و توکن‌های جدید و پرطرفدار که در بین سرمایه‌گذاران داغ هستند، فراهم می‌کند.

 

لونارکراش

Lunar Crush از فناوری‌های هوش مصنوعی و ML استفاده می‌کند تا برخی از ارزشمندترین اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را گرد هم آورد. این سایت از فناوری های مخرب و پیشرفته برای سازماندهی اطلاعات و معنا بخشیدن به آن استفاده می کند. این همچنین شامل جمع‌آوری داده‌ها برای فعالیت اجتماعی توییتر، اخبار Reddit، حجم جستجوی Google و موارد دیگر می‌شود.

 

مساری

Messari یک گردآورنده داده های رمزنگاری است که به سرمایه گذاران کمک می کند اطلاعات مفید و پنهان را جستجو کنند و بر این اساس سرمایه گذاری کنند تا سبد سرمایه گذاری آنها کاملاً مبتنی بر داده باشد. هدف این سایت کمک به سرمایه گذاران در تصمیم گیری معاملات بهتر است. غربالگر Messari به کاربران خود اجازه می‌دهد تا سکه‌ها را بر اساس تعداد مشخصی از وضعیت‌ها مرتب کنند، مانند سهام نقدینگی بازار برای جریان دادن به معیارهای داده‌های جریان، بخش، دسته‌های سکه و موارد دیگر.

Translation is too long to be saved

گلاسنود

گلس‌نود شاخص‌های نوآورانه بازار زنجیره‌ای مانند بیت‌کوین و اتریوم را تولید می‌کند. داشبورد رایگان سایت شامل اطلاعاتی مانند فعالیت آدرس، عرضه در گردش، حجم معاملات، کارمزد تراکنش و موارد دیگر است. Glassnode نمودارها و شاخص‌ها را تسهیل می‌کند و نمودارهایی را تمیز می‌کند که خواندن و سفارشی‌سازی آسان است.

 

کوین گکو

CoinGecko تحلیلی اساسی از بازار را به شکلی ساده ارائه می دهد. علاوه بر ردیابی قیمت، حجم و ارزش بازار. این سایت همچنین ابزارهای مدیریت سبد رمزنگاری را ارائه می دهد تا معامله گران بتوانند دارایی های ارز دیجیتال و سبد معاملاتی DeFi خود را مدیریت کنند.

 

 

  • ۰۱/۰۹/۲۸
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی