آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا می توان گوشی شخصی را بدون دسترسی به آن هک کرد؟ در این عصر دیجیتال، گوشی های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. ما از آنها برای برقراری تماس، ارسال پیام، گرفتن عکس، دسترسی به اینترنت و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم. با وجود تمام اطلاعات حساس ذخیره شده در تلفن های ما، جای تعجب نیست که مردم نگران امنیت و حریم خصوصی خود باشند.

در این مقاله، راه‌های مختلف برای هک کردن تلفن شخصی بدون دست زدن به آن و آنچه که می‌توانید برای محافظت از خود انجام دهید را بررسی خواهیم کرد.

هک گوشی 

قبل از اینکه به روش های هک کردن گوشی بدون دست زدن بپردازیم، مهم است که بدانیم هک گوشی چیست. هک تلفن به دسترسی غیرمجاز به داده های تلفن، اعم از پیام ها، مخاطبین، عکس ها یا هر اطلاعات شخصی دیگر گفته می شود.

هکرها از تکنیک های مختلفی برای دسترسی به تلفن استفاده می کنند، از جمله بدافزار، فیشینگ و.. 

بدافزار نوعی نرم افزار است که برای آسیب رساندن به دستگاه شما یا سرقت اطلاعات شخصی شما طراحی شده است. 

فیشینگ شامل فریب دادن شخصی برای افشای اطلاعات شخصی خود از طریق ایمیل ها یا وب سایت های جعلی است.

چگونه هکرها می توانند تنها با یک شماره همراه، گوشی شما را هک کنند؟

پیشرفت تکنولوژی این روز کارهکر ها را سخت تر کرده است. اما هنوز هم راه های زیادی برای هک گوشی شما وجود دارد.

در واقع هنوز هم هک گوشی دیگران بدون اجازه با شماره تلفن برای هکر ها کار دشواری نیست! در ادامه چند روش هک گوشی را به شما معرفی خواهیم کرد:

انتقال شماره تلفن شما: هکرها می توانند شماره تلفن شما را به اپراتور دیگری منتقل کنند و به آنها امکان کنترل هر پیامک یا تماسی را که معمولاً دریافت می کنید، می دهند. این نوع حمله با عنوان ربودن سیم کارت یا تعویض سیم کارت شناخته می شود.

جعل شماره تلفن شما: هکرها همچنین می توانند شماره تلفن شما را جعل کنند، به این معنی که می توانند آن را طوری جلوه دهند که گویی در حال تماس یا پیامک با شماره شما هستند. این می تواند برای فریب دادن افراد به این فکر باشد که با شما صحبت می کنند در حالی که واقعاً با هکر صحبت می کنند. همچنین می‌توان از آن برای ارسال پیام‌های متنی و ایمیل‌هایی استفاده کرد که به نظر می‌رسد از طرف شما می‌آیند اما در واقع توسط هکر ارسال می‌شوند. 

نفوذ به پست صوتی: اگر یک هکر به پست صوتی شما دسترسی داشته باشد، می تواند به هر پیامی که برای شما گذاشته شده است گوش دهد. آنها همچنین ممکن است بتوانند احوالپرسی پست صوتی شما را تغییر دهند تا هرکسی که با شما تماس می گیرد، یک پیام را بشنود.

  • ۰۲/۰۷/۱۸
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی