آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

۱۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

پرفکت مانی یک سیستم مالی پیش رو و کارآمد در دنیای تجارت است که اگر در این زمینه فعالیت داشته باشیبد احتمالا نام آن را شنیده اید. اما اگر تازه قصد ورود به دنیای تجارت آنلاین را دارید اشنایی با این سیستم به شما پیشنها می شود چرا که می تواند در امورات مالی آنلاین، به شما کمک زیادی بکند.

از این رو در این مقاله پرفکت مانی و نحوه خرید پول الکترونیکی پرفکت مانی را توضیح می دهیم.

پرفکت مانی چیست؟ 

 

پرفکت مانی در سال 2007 و در کشور پاناما راه اندازی شد. هدف اصلی این سیستم ایجاد ابزاری کارآمد برای پرداخت های فوری و ایمن در اکوسیستم بازاریابی و تجارت است. پرفکت مانی همچنین با پشتیبانی تخصصی 24 ساعته از مشتریان و تراکنش های سریع با امنیت بالا در بین سایر سیستم های پرداختی جایگاه بالایی را کسب کرده است.  انتقال سریع پول بین کاربران سیستم، قابلیت دسترسی آسان برای کاربران ایرانی، ذخیره وجوه در یک حساب الکترونیکی امن و دریافت سود از آن، امکان انتقال و برداشت پول از طریق مختلفی مثل سپرده های بانکی، کارت های اعتباری، بیت کوین و کوپن های الکترونیکی، پذیرش پرداخت از طرف پروژه های مختلف تجاری در اینترنت، عدم وجود محدودیت بر اجرای معاملات مالی و بسیاری از قابلیت های منحصر به فرد دیگر.

پرفکت مانی در ایران

 پرفکت مانی یکی از معدود شرکتهایی است که علیرغم تحریم های گسترده  مالی علیه ایران،که این محدودیت ها را برای ایران اعمال نکرده. بنابراین این سیستم برای کسانی که قصد خرید کالا از سایت های خارجی هستند و یا می خواهند به خارج از کشور پول بفرستند و دریافت کنند بسیار مناسب است. از آنجایی که سایت رسمی پرفکت مانی بخش جداگانه ای به زبان فارسی دارد، کاربران ایرانی می توانند به راحتی و با زبان فارسی از قابلیت های این پلتفرم استفاده کنند.

نحوه خرید پول perfect money

صرافی های معتبر داخالی گزنه مناسبی برای خرید سریع پرفکت مانی با بهترین قیمت و بعد از انجام مراحل احراز هویت، شماره حساب کاربری پرفکت مانی خود را ارسال کنید. سپس مبلغ مورد نظر را به ریال برای صرافی واریز کنید تا آنها این مبلغ را به دلار (PMZ) ، یورو یا بیت کوین تبدیل کنند و سپس آن را به کیف پولتان در وب مانی واریز کنند. 

میزان کارمزد در سیستم پرفکت مانی 

پرفکت مانی هنگام انتقال و دریافت وجه، کارمزدی 0.5 درصدی دریافت می کند. کارمزد انتقال داخلی به ترتیب 0.5 درصد و 1.99درصد برای حساب تایید شده یا تایید نشده است. 

همچنین 0.1 درصد هم برای استفاده از ویژگی امنیتی ارسال پیامک دریافت می شود. 

جمع بندی

  

در این مقاله با سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی و نیز قابلیت های آن آشنا شدیم و نیز نحوه خرید آن به اسان ترین روش را نیز بررسی کردیم.  پرفکت مانی انتخاب خوبی  بریا تجار و کسانی که به صورت اینفلوئنسری و آنلاین کار می کنند می باشد.

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰
 
 
تتر استیبل کوین خود (USDT) را روی پروتکل NEAR راه اندازی خواهد کرد. با این کار، این ارز دیجیتال در مجموع در دوازده بلاک چین مختلف در گردش خواهد بود.
طبق یک بیانیه مطبوعاتی که با CryptoPotato به اشتراک گذاشته شده است، پروتکل NEAR بعدی خواهد بود که استیبل کوین پیشرو را از طریق ارزش کل بازار – USDT – اتخاذ می کند.
در مورد این موضوع پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether، اظهار داشت:
«ما راه اندازی  USDT را در NEAR هیجانزده هستیم و دسترسی جامعه خود را به اولین، پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای توکن دیجیتال ارائه می‌کنیم. کوسیستم NEAR امسال شاهد رشد تاریخی بوده است و ما معتقدیم تتر برای کمک به ادامه رشد آن ضروری است.»
 
همچنین شایان ذکر است که این اعلامیه خاص در میان یک نقطه عطف بزرگ برای NEAR منتشر می شود. طبق پستی در صفحه رسمی توییتر خود، این پروتکل اکنون میزبان بیش از 700 پروژه است.
 
همانطور که در بالا ذکر شد، با این ادغام، تتر در مجموع در 12 شبکه مختلف در گردش خواهد بود. علاوه بر NEAR، این موارد عبارتند از پالیگان ، Kusama، اتریوم ، سولانا ، Algorand، EOS، Liquid Network، Omni، ترون و پروتکل استاندارد Ledger Bitcoin Cash.
 
طبق صفحه شفافیت تتر، USDT فعلی در این شرکت بالغ بر 67.7 میلیارد دلار است که پیش بینی می شود این موضوع بر روی خرید تتر تاثیر بگذارد.
بیشتر آن در حال حاضر در شبکه Tron در گردش است - حدود 33 میلیارد دلار.
در ردیف دوم اتریوم قرار دارد  که 32.3 میلیارد دلار USDT در گردش شبکه دارد.
  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 

دوج کوین یکی از عملکردهای برجسته در بازار ارزهای دیجیتال در طول سال 2021 بود که در ماه می به اوج خود رسید و در ماه‌های بعد به تدریج کاهش یافت. با این حال، هنوز دلایل زیادی برای خوش بین بودن در مورد آینده ارز دوج کوین وجود دارد، زیرا توسعه دهندگان مایلند موارد استفاده اضافی را برای افزایش ارزش پیشنهادی کوین پیاده سازی کنند. در این مقاله قصد داریم پیش بینی های موجود درباره قیمت دوج کوین را بررسی کنیم تا به نگاه جامعی درباره آینده این میم کوین و ارزش آن برای سرمایه گذاری های آتی برسیم. 

 

آینده ارز دوج در سال 2022

سایت cryptonewsz.com عقیده دارد متوسط قیمت کوتاه‌مدت دوج تا پایان سال جاری به دلیل فروش گسترده اخیر در بازار ارزهای دیجیتال از 0.05 دلار عبور کند. بالاترین پیش‌بینی‌ قیمت دوج کوین در سال 2022 ممکن است حدود 0.09 دلار باشد و در جهت نزولی، پایین ترین حد ممکن است حدود 0.02 دلار باشد که این موضوع می تواند روی تصمیمات سرمایه گذاران در مورد خرید دوج کوین تاثیر بگزارد.

 

سایت business2community.com با توجه به تحلیل فنی قیمت دوج کوین در سال 2022 پیش بینی می کند که حداقل ارزش دوج کوین 0.097 دلار خواهد بود. حداکثر سطحی که قیمت DOGE می تواند به آن برسد 0.12 دلار است. میانگین قیمت معاملات حدود 0.10 دلار پیش بینی می شود.

آینده DOGE سال 2023 و2024

طبق گفته Wallet Investor، در سال 2023 سرمایه گذاران دوج کوین باید انتظار رشد قیمت تا 0.271 دلار را داشته باشند، که به نظر می رسد دلیل خوبی برای در نظر گرفتن دوج کوین به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری باشد. Trading Beast به نوبه خود افزایش قیمت را تا 0.112878 دلار پیش بینی می کند و PricePrediction.net با رشد پیش بینی شده تا 0.15 دلار موافق است.

درباره قیمی ارز عملکرد دوج کوین در سال 2024، همه کارشناسان در افزایش قیمت دوج کوی تا پایان این سال اتفاق نظر دارند. TradingBeast پیش بین می کند که رشد قیمت این ارز در سال 2024 به 0.149523 دلار برسد.

به گفته WalletInvestor، قیمت دوج کوین می تواند تا 0.351 دلار افزایش یابد. پیش‌بینی PricePrediction.net نیز مثبت است: تحلیلگران آن عقیده دارند که تا سال 2024 قیمت دوج کوین حدود 0.22 دلار خواهد بود.

آینده دوج کوین سال 2025

سایت TradingBeast و WalletInvestor هر دو عقیده دارند که که بازار دوج کوین در سال 2025 رشد کند و به 0.152665 دلار و 0.439 دلار در پایان سال برسد. سایر پیش بینی های قیمت دوج کوین نیز از این ایده حمایت می کنند. پاتفرم PricePrediction پیش بینی می کند که ارز دوج تا دسامبر سال 202 به 0.31 دلار برسد.

 

جمع بندی

ارز DOGE همچنان سرآمد میم کوین ها خواهد بود. اما با این حال، نوسانات قیمتی شدیدی در انتظار این ارز در سالهای آتی خواهند بود که این موضوع به عقیده جامعه طرفداران این ارز، صدمه ای به ارزش دوج کوین برای سرمایه گذاری وارد نمی کند. اساسا همه دارایی های دیجیتال دچار نوسانات می شوند و آنچه اهمیت دارد،از سر گیری روند صعودی پس از این نوسانات نرولی  است.

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 

در مطلب زیر به معرفی یک میم کوین جدید و پرطرفدار بهنام بیبی دوج کوین می پردازیم. این ارز که خود را جایگزینی کارآمد تر برا دوج کوین می نامند با ارزش بسیار پایینی واراد بازار شد. این ارز به دلیل اهداف خیرانه در جهت حمایت از حیوانات طرفداران زیادی پیدا کرد و در رسانه ها سر و صدا های زیادی راه انداخت.

در این مقاله بیشتر با میم کوین معروف، بیبی دوج کوین و ویژگی های خاص آن آشنا می شویم.

معرفی دوج کوین (babydoge coin) چیست؟ 

ارز بیبی دوج (Baby doge) در سال 2021 و مثل سایر میم کوین های دیگر با الهام از یک میم اینترنتی راه اندازی شد. این میم کوین بر روی زنجیره هوشمند بایننس کار می کند. هر بار که تراکنش با BabyDoge انجام می شود، 5 درصد از آن بین دارندگان این ارز توزیع می شود، در حالی که 5 درصد دیگر به مخزن نقدینگی سیستم به منظور سوزانده شدن اضافه می شود. 

همچنین این ارز دارای برخی موارد استفاده در دنیای واقعی است. مثلا این که می توان آن را برای پرداخت با شرکت پرداخت آنلاین Coinpayments.net استفاده کرد، به این ترتیب کاربران می توانند بیبی دوج خود را آنلاین خرج کنند. ارز بیبی دوج کوین همچنین دارای کارت پرداخت و ردیاب کیف پول مخصوص به خود به نام Paw Wallet است.

چه چیزی بیبی دوج کوین را منحصر به فرد می کند؟ 

ویژگی اصلی ارز بیبی دوج کوین کارمزد 10 درصدی برای هر معامله است. ببه عنوان مثال اگر 1 میلیون دوج کوین بفروشید باید 100,000 دلار کارمزد تراکنش بپردازید. 

در صورتی که هولدر بیبی دوج باشید، کارمزدی از هر معامله را به دست خواهید آورد. گرچه بیبی دوج کوین اولین توکنی نیست که این کار را انجام می دهد چرا که چندید توکن دیگر که در سال 2021 راه اندازی شدند نیز این اقدام را با میزان یکسان کارمزد انجام می دهند. 

قیمت این توکن به دلیل بازاریابی های قوی رسانه های اجتماعی افزایش یافته است. 

کسب درآمد غیر فعال با baby dogecoin

در واقع، این یکی از مزایای اصلی داشتن این کوین امکان کسب درآمد غیر فعال است. به این ترتیب که اگر هولدر این توکن هستید، مقداری پاداش دریافت خواهید کرد که سهمی از کارمزدی است که برای هر تراکنش دریافت می شود.  بنابراین فقط با داشتن کوین Baby Doge، موجودی کیف پول بلاک چین شما افزایش می یابد.

مشکل این موضوع اینجاست که شما در واقع توکن بیبی دوج دریافت می کنید که اگر قیمت آن سقوط کند، درآمد غیر فعال شما ارزش چندانی نخواهد داشت. به نظر می رسد این ویژگی منحصر به فرد در آینده بیبی دوج کوین تاثیر مثبتی بگذارد.

جمع بندی

به نظر می رسد بیبی دوج کوین میم کوین برتر بعدی باشد. ویژگی هایی مثل کارمزد 10 درصدی و در نتیجه امکان کسب درآمد غیر فعال می توانند گواهی بر این ادعا باشند. در این مقاله سعی کردیم تا ویژگی و جوانب مختلف و منحصر به فرد این میم کوین را پوشش دهیم

 

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم بین المللی آنلاین برای انجام تراکنشات مالی به صورت آسان، ایمن و سریع است. این سیستم همچنین امکان دسترسی فوری به وجوه موجود در حسابتان را ارائه می دهد. اگرچه امکان سپرده گذاری مستقیم وجود ندارد اما پرفکت مانی همواره تلاش کرده تا امکان انتقال پول را برای کاربران آسان کند.

بنابراین دراین مطلب انواع روش های انتقال پول در سیستم پرفکت مانی را توضیح داده ایم. 

 

انتقال پول در پرفکت مانی با الکترونیکی 

پرداخت از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نیز به عنوان گزینه ای برای واریز پول به حساب پرفکت مانی در دسترس است، اگرچه تنها سیستم پرداخت الکترونیکی که پرفکت مانی از ژانویه 2011 از آن پرداخت ها را می پذیرد Pecunix است.

سپرده های یک حساب پرفکت مانی که از حساب Pecunix انجام می شود به محض دریافت پرفکت مانی به صورت خودکار تایید می شود.

انتقال پول در پرفکت مانی با سیمی یا بانکی

انتقال های سیمی و بانکی روشی رایج برای واریز پول به حساب پرفکت مانی است. نقل و انتقالات با استفاده از شماره حساب پرفکت مانی شما انجام می شود و توسط نمایندگان بانک یا حواله سیمی به همان روشی پردازش می شوند که انتقال به یک حساب بانکی استاندارد را پردازش می کنند. مدت زمان پردازش ممکن است بسته به بانک یا عامل انتقال سیم مورد استفاده متفاوت باشد، اما سپرده‌ها پس از دریافت به حساب پرفکت مانی شما واریز می‌شود.

انتقال پول در پرفکت مانی بابین حساب های پرفکت مانی

انتقال از یک حساب پرفکت مانی دیگر نیز گزینه ای برای واریز پول به حساب شما است. سایر دارندگان حساب کاربری می توانند با خرید پرفکت مانی و شارژ حساب خود نقل و انتقالات وجه را در این سیستم آغاز کنند. یا اینکه از طریق سیستم پرفکت مانی درخواست انتقال را برای آنها ارسال کنید. نقل و انتقالات در سیستم پرفکت مانی بلافاصله با مجوز صاحب حسابی که این انتقال را تامین می کند پردازش می شود.

 

انتقال پول در پرفکت مانی با کوپن های الکترونیکی 

کوپن های الکترونیکی پرفکت مانی به شما یا هر فردی که انتخاب می کنید این امکان را می دهد که به حساب پرفکت مانی خود وجه واریز کنید. کوپن الکترونیکی در بخش "سپرده" یا "برداشت" حساب پرفکت مانی شما ساخته می شود و می تواند به صورت آنلاین یا از طریق پیام متنی برای شروع انتقال ارسال شود. با وارد کردن شماره کوپن الکترونیکی و کد فعال سازی آن، ارزش کوپن به صورت خودکار به حساب شما واریز می شود.

 

انتقال پول در پرفکت مانی با با ارز دیجیتال

پرفکت مانی سپرده گذاری برای تعدادی از ارائه دهندگان ارز دیجیتال را می پذیرد و به شما این امکان را می دهد که با ارز دیجیتال مورد نظر خود به حساب پرفکت مانی خود پول واریز کنید. واریز ارز الکترونیکی را می توان به صورت یکباره انجام داد یا می توانید برای واریز به صورت خودکار از حساب ارز الکترونیکی خود برنامه ریزی کنید.

جمع بندی

امکان واریز و برداشت آسان در پرفکت مانی، این سیستم پرداخت محبوب ف برای کاربران فراهم شده است. در  مطلب بالا به چند نمونه از این روش اشاره کردیم. نکته قابل توجه این است که این این همه این روش ها به آسانی و بدون اتلاف وقت انجام می گیرد که این یکی دیگر از ویژگی های محبوب این سیستم پرداخت الکترونیکی است.

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله به معرفی نوعی از ارز های دیجیتال می پردازیم که نوسانات بازار در آن ها تاثیری ندارد. به این نوع از ارز ها استیبل کوین می گویند. برخی از افراد این نوع کوین ها را برای سرمایه گذاران تازه وارد مناسب تر می دانند. همچنین برخی از استیبل کوین ها از سایرین معتبر تر هستند. در ادامه همه جوانب را پوشش خواهیم داد. 

استیبل کوین چیست؟ 

استیبل کوین یک ارز دیجیتال است که برای محدود کردن نوسانی که سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال تجربه می‌کنند، طراحی شده است. استیبل کوین ها به دارایی دیگری با ارزش پایدار متصل می شوند، اما ممکن است توسط یک الگوریتم نیز پشتیبانی شوند. 

استیبل کوین‌ها از تغییرات قیمتی شدید در امان هستند.

پس از اینکه بیت کوین تقریباً به 20000 دلار رسید و بیش از 50 درصد کاهش یافت، سرمایه گذاران به دنبال یک ذخیره ارزش مبتنی بر ارزهای دیجیتال بودند. موفقیت کوین های مبتنی بر کریپتو باعث شد تا فدرال رزرو تحقیقاتی را در مورد کوین دیجیتال خود به همراه دولت ها و بانک های مرکزی سایر کشورها انجام دهد.

ارز تتر

اولین و برترین استیبل کوین بازار تتر است. برای اشنایی بیشتر با این ارز، مقاله تتر چیست را بررسی کنید. تتر خود را به ارزش دلار آمریکا متصل می کند و شناخته شده ترین استیبل کوین در دنیای کریپتو است. پشتوانه آن طلا، ارز سنتی و معادل های نقدی است. تتر همچنین به دلیل امنیت و ادغام آسان از پلتفرم های کریپتو به فیات شناخته شده است.

ارز ترا یو اس دی

ترو یو اس دی در سال 2018 راه اندازی محدودی داشت و اولین استیبل کوین با پشتیبانی کامل دلار آمریکا محسوب می شود و یکی از نقدشونده ترین استیبل کوین ها در بازار است. این ارز کارمزد تراکنش های کمتری را نسبت به حواله های سیمی ارز فیات و نرخ های بهره بالاتر در موجودی های ذخیره شده ارائه می دهد.

ارز بایننس یو اس دی

صرافی معروف ارزهای دیجیتال بایننس نیز یک کوین مخصوص به خود منتشر کرد که 1:1 به دلار آمریکا مرتبط است.

بنابراین کاربرانی که فیات یا کریپتو را به BUSD تبدیل می‌کنند، می‌توانند از خدمات صرافی با کارمزد صفر، علاوه بر خدمات DeFi که می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند، استفاده کنند.

ارز یو اس دی کوین

یک استیبل کوین است که توسط کوین بیس، بزرگترین کارگزار بیت کوین در جهان و بزرگترین دارنده مبادله بیت کوین پشتیبانی می شود.  عرضه ارز USDC که در سال 2018 راه اندازی شد، توسط ذخایر دلاری آن محدود شده است. علاوه بر افزایش استفاده در امور مالی غیرمتمرکز، DApps و صنعت بازی، ارز USD توسط اکثر صرافی های بزرگ پذیرفته میشود.

جمع بندی 

در این مقاله سعی کردیم تا موضوع استیبل کوین ها را به طور کامل توضیح دهیم. استیبل کوین ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله به آنها شااره کردیم. اگر تاره وارد بازار کریپتو شده اید و از نوسانات شدید آن واهمه دارید، این نوع ارز های دیجیتال می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله قصد داریم تا 5 میم کوین که به نظر متخصصان و تحللیگران برای سرمایه گذاری در نیمه دوم سال 2022 بهتر هستند را معرفی کنیم. میم کوین ها در سالهای اخیر با توجه و استقبال عموم مواجه شده اند و از این رو برخی از آنها توانسته اند روند های صعودی پیاپی را ثبت کنند و ارزش خود را بالا ببرند . این مطلب را برای اشناییبا میم کوین های برتر در نیمه دوم سال 2022 دنیال کنید.

 

مونا کوین (MONA)

مونا از قدیمی ترین میم کوین ها و  به عنوان یک هارد فورک لایت کوین ساخته شده است.  این توکن یک جامعه پر طرفدار در کشور ژاپن دارد و یکی از غیرمتمرکز ترین میم کوین است. ابزار اصلی مونا کوین سرعت پردازش سریع تراکنش 1.5 دقیقه است. احتمال افزایش قیمت این میم کوین در نیمه سال 2022 زیاد در نظر گرفته شده است. 

ارز فلوکی اینو (FLOKI )

یکی دیگر از میم کوین های پرسود و آینده دار در نیمه دوم سال 2022 فلوکی اینو است. این میم کوین با الهام از توییت ایلان ماسک که سگ جدید خود را فلوکی نامیده بود، ایجاد شده است. جامعه ای فلوکی اینو اکنون به عنوان "وایکینگ های فلوکی" شناخته می شود و با نظر به پروژه های متعدد در حال ساخت این اکوسیستم، متخصصان آینده فلوکی اینو را امیدوار کننده می خوانند. 

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یکی از برجسته ترین میم کوین های بازار است و از آن به عنوان قاتل دوج یاد می شود. شیبا اینو عرضه توکن محدودی حدود یک کوادریلیون دارد و یکی از موفق ترین میم کوین های تمام دوران است. شیبا قصد فراتر رفتن از رقابت در بازار ارزهای دیجیتال را دارد و یک انکوباتور هنری NFT، بازی های NFT، متاورس و یک صرافی غیرمتمرکز را به اکوسیستم خود اضافه کرده است. با این تفاسیر سرمایه گذاران این ارز روند نزولی آن نترسند چرا که به احتمال زیاد آینده ارز شیبا، سود های خوبی را برایشان به همراه خواهد داشت.

ارز سیف مون (SAFE MOON)

ارز الهام گرفته از میم،  سیف مون یک توکن مالی غیرمتمرکز بر اساس زنجیره هوشمند Binance است که آن را به یک توکن BEP-20 تبدیل می کند. این ارز در مارس 2021 راه اندازی شد و ویژگی اصلی آن  پاداش های مرتبط با پروتکل سیف مون است. دارندگان سیف مون می توانند تا 80 درصد APY دریافت کنند. این پروتکل قصد گسترش بیشتر را دارد و در حال راه اندازی یک بازار NFT و یک صفحه راه‌اندازی کوین است  تا از شبکه آن برای ایجاد و راه‌اندازی ارزهای دیجیتال جدید استفاده شود.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین پادشاه میم کوین ها است. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، بسیار از این ارز حمایت می کند. خالق دوج کوین جکسون پالمر، می‌دانست که بیشتر مردم سگ‌ها را دوست دارند و این موضوع می‌تواند محبوبیت این کوین را افزایش دهد.  این پیش بینی درست از آب در آمده. دوج کوین در حال حاضر جایگاه خوبی در بازار دارد و افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این ارز را دارند. 

جمع بندی

اگر دچار سردرگمی برای یافتن میم کوین مناسب سرمایه گذاری شده اید بهتر است عملکرد قیمتی هر کدام به علاوه تحلیل های آینده آن ها را بررسی کنید.  اگرچه در حال حاضر ممکن است برخی از میم کوین ها دچار افت قیمتی شده باشند اما احتمال پامپ آنها در آینده نزدیک وجود دارد. در ان مقاله به معرفی برترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در نیمه دوم سال 2022 پرداختیم.

 

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 
سرمایه گذاران دوباره بازار ارزهای دیجیتال را ترک می کنند، روندی که احتمالا برای مدتی ادامه خواهد داشت.
 
بازار ارزهای دیجیتال دوباره دچار رکود شده است. قیمت ها برای پنجمین بار متوالی دوباره شروع به کاهش می کنند. ما دوباره از نظر ارزش بازار زیر تریلیون دلار هستیم. به‌طور دقیق‌تر، بر اساس اطلاعات شرکت CoinGecko، ارزش بازار در آخرین بررسی در آن زمان 997 میلیارد دلار بود که 1.3 درصد در 24 ساعت کاهش داشت.
بنابراین، این بازار در مقایسه با رکورد بیش از 3 تریلیون دلاری خود در نوامبر گذشته، بیش از 2.1 تریلیون دلار از دست داده است. نماد روند نزولی فعلی بیت کوین است که در هفت روز گذشته 8 درصد از ارزش خود را از دست داده است. پادشاه ارزهای دیجیتالف بیت کوین، به زیر 20000 دلار سقوط کرد، آستانه ای که از 14 ژوئیه زیر آن نبوده است.

بیت کوین در آخرین بررسی 19871.15 دلار ارزش داشت. در مقایسه با رکورد 69044.77 دلاری که در 10 نوامبر در بحبوحه شیدایی کریپتو ثبت شد، 71.2 درصد کاهش یافته است. این باعث شد برخی زمان را برای خرید بیت کوین غنیمت بشمارند. 

در هفته‌های اخیر، محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال تا حدودی بالای تثبیت شده بودند و حتی توانستند به آستانه سطح 25000 دلار در 15 آگوست برسند و دوباره به دلیل نگرانی‌ها در مورد انقباض پولی فدرال رزرو عقب نشینی کردند.

دارایی های پرخطر

معادله ساده است: ارزهای رمزنگاری شده که چهره اصلی صنعت کریپتو برای عموم مردم هستند، مانند بازارهای سهام و به ویژه گروه های فناوری، توسط سرمایه گذاران به عنوان دارایی های پرخطر در نظر گرفته می شوند. و در اغلب موارد، دارایی‌های پرخطر اولین کسانی هستند که بهای آن را می‌پردازند که همه چیز خراب شود. در این مورد، سرمایه گذاران نگران هستند که افزایش تهاجمی نرخ بهره توسط بانک مرکزی باعث فرود سختی برای اقتصاد شود که در غیر این صورت به عنوان رکود شناخته می شود. بنابراین، دارایی‌هایی را که ناامن تلقی می‌شوند، نقد می‌کنند یا از آنها دور می‌شوند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در سخنرانی روز جمعه خود در سمپوزیوم سنتی فدرال رزرو در جکسون هول، وایومینگ، به آنها اطمینان نداد. پاول گفت که اقتصاد احتمالاً به نرخ های بالاتر برای مدت زمان طولانی تری نیاز دارد تا بتواند سریع ترین تورم داخلی در چهل سال گذشته را مهار کند.

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 

تحقیقی که اخیرا توسط Study.com انجام شد نشان داد که 64 درصد از والدین آمریکایی فکر می‌کنند که ارزهای دیجیتال باید بخشی از آموزش فرزندانشان باشد. با این حال، مادران و پدران آنچنان از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) حمایت نمی‌کنند، زیرا تنها 25 درصد گفته‌اند که باید در برنامه‌های مدرسه گنجانده شوند.

شهردار شهر نیویورک - اریک آدامز - نیز از طرفداران چنین اصلاحات آموزشی است. سال گذشته، او ارزهای دیجیتال را به عنوان «روشی جدید برای پرداخت کالاها و خدمات در سراسر جهان» نامید و به این ترتیب، دانش‌آموزان باید درباره آن‌ها و فناوری زیربنایی شان را مطالعه کنند.

آموزش رمزارز باید از مدرسه شروع شود

تقریباً دو سوم از 800 والدین آمریکایی مورد بررسی گفتند که ارزهای دیجیتال باید در مدارس آموزش داده شوند. 40 درصد از شرکت کنندگان معتقدند که فرزندانشان نیز باید فناوری بلاک چین را مطالعه کنند، در حالی که 35 درصد فکر می کنند که متاورس نیز باید شامل شود. NFT ها در رتبه آخر قرار دارند زیرا تنها 25 درصد معتقدند فرزندانشان باید از آنها آگاه باشند.

با نگاهی دقیق تر، 24 درصد از مادران و پدران فکر می کنند که شروع آموزش رمزنگاری باید در دبیرستان اتفاق بیفتد، در حالی که 19 درصد گفتند که مدرسه راهنمایی مناسب تر است. 28 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند مطالعه دارایی های دیجیتال مهم تر از طراحی است و 26 درصد اظهار داشتند که باید موضوعاتی مانند معماری و تاریخ هنر را با هم عوض کنند.

جالب اینجاست که 68 درصد از والدین اعلام کردند که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. به طور متوسط، آنها با استفاده از سود حاصل از سرمایه گذاری خود، حدود 766 دلار به تحصیلات آینده فرزندان خود کمک کرده اند.

همچنین بخوانید ارز های دیجیتال آینده دار 2022

ایده اریک آدامز

اندکی پس از انتصاب به عنوان شهردار جدید شهر نیویورک، اریک آدامز قول داد که اپل بزرگ را به یک مرکز ارز دیجیتال و بلاک چین تبدیل کند. جدای از آن، او معتقد است که مقامات ایالات متحده باید موضوعات جدیدی را در آموزش مدرسه ای اضافه کنند و نسل های جوان را قادر سازند تا موضوعات بخش دارایی دیجیتال را مطالعه کنند:

«ما باید مدارس خود را برای آموزش فناوری باز کنیم، تا با این روش جدید تفکر را در مورد پرداخت هزینه برای کالاها و خدمات آموزش دهیم.»

چند ماه بعد، این سیاستمدار موضع خود را در حمایت از رمزارزها دوچندان کرد و گفت که اولین حقوق خود را به عنوان شهردار به جای دلار آمریکا، با بیت کوین دریافت خواهد کرد.

 

 

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰
اکثر گره‌های اپراتور استخر کاردانو اخیراً به نسخه 1.35.3 یا حدود 69 درصد ارتقا یافته‌اند. برای شروع اجرای واسیل، جامعه همچنان در انتظار حداقل 6 درصد بیشتر است.
جالب اینجاست که کاردانو شروع خوبی در هفته داشت تا اینکه پس از سخنرانی پاول، بازارهای ارزهای دیجیتال سقوط کردند. از آن زمان، دارایی‌های رمزنگاری برجسته در طول روز گذشته رویداد های منفی را تجربه کرده‌اند.
پس از قرار گرفتن در میان دارایی های با بهترین عملکرد در بازار در این هفته، ADA به طور قابل توجهی متضرر شده است. در معاملات روز گذشته با 8.31 درصد کاهش به 0.43 دلار از روز شنبه رسیده است.
 
موضوع توییتر اشاره کرد که تاریخ هارد فورک واسیل که چند ماه به تعویق افتاده بود به زودی خواهد آمد. علاوه بر این، SPOs عامل گره 1.35.3 به طور ناگهانی بیش از 40 درصد از بلوک های شبکه اصلی را تولید می کند.
در مقایسه با هفته های قبل، می توان گفت که پیشرفت های خوبی در شبکه کاردانو صورت گرفته است.
این تغییرات در حرکت قیمت ADA منعکس شد و از 26 آگوست، قیمت ارز  ADA پس از کاهش یک هفته ای، افزایش یافت.
 
اما از 27 آگوست، ADA دچار برخی از روند های نزولی شده است. در این مدت قیمت ADA کاهش یافت، اما میزان فعالیت های توسعه گرانه آن بیشتر شد که این موضوع به طور قطع آینده کاردانو را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
 
  در 26 آگوست، یک الگوی مثلث صعودی در نمودار چهار ساعته ADA ظاهر شد. این ممکن است یک روند صعودی قریب الوقوع را پیش بینی کند.
با کاهش تنش های فدرال رزرو، سرمایه گذاران در جامعه کاردانو می توانند ارامش خاطر را در روز های آتی تجربه کنند.
  • رها افخمی