آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

بازدید از وب سایت ها یکی از رایج ترین فعالیت هایی است که افراد به صورت آنلاین انجام می دهند. نرم افزار های کنترل تمام فعالیت‌های اینترنتی را زیر نظر دارند، که از طریق آن می‌توانید به سرعت متوجه شوید که آیا فرزندان یا کارمندان شما از وب‌سایت‌های ناخوشایندی مانند وب‌سایت‌های حاوی محتوای نامناسب یا خشونت بازدید کرده‌اند یا خیر.

ردیابی تاریخچه مرور گوگل برای کنترل والدین

امروزه بسیاری از والدین مشغول کار هستند و نمی توانند زمان کافی را صرف تماشای فعالیت های موبایلی کودکان کنند. با این حال، بسیار رایج است که والدین بخواهند بدانند فرزندانشان هنگام استفاده از دستگاه از چه وب سایت هایی بازدید می کنند. کودکان ممکن است برای بازدید از وب سایت هایی که حاوی محتوای نامناسب، زورگویی اینترنتی، خشونت، قمار هستند، فریفته شوند.

ردیابی تاریخچه مرور وب برای نظارت بر کارمندان

طبق یک نظرسنجی در سال 2012، نزدیک به 64 درصد از کارمندان هر روز در محل کار از وب سایت های غیر مرتبط با کار بازدید می کنند! این کارمندان تمایل دارند از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، لینکدین، پینترست، توییتر بازدید کنند، از آمازون خرید کنند، ویدیوها و فیلم‌ها را تماشا کنند و بازی‌های آنلاین انجام دهند. چنین کارمندانی فقط پول کارفرمایان را هدر می دهند. برخی از کارمندان وقت خود را در محل کار تلف می کنند زیرا از شغل خود راضی نیستند یا فکر می کنند آنچه دریافت می کنند با آنچه که می پردازند برابری نمی کند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه گوگل را هک کنیم و به تاریخچه گوگل دسترسی داشته باشیم؟

 نرم افزار انی کنترل به شما امکان می دهد تاریخچه وبگردی کارمندان را از راه دور ردیابی کنید. دانستن اینکه کارمندان از چه وب سایت هایی بازدید کرده اند به شما کمک می کند بدانید کدام کارمندان تنبل یا غیرمسئول هستند و می توانید وظایف را به روشی معقول تر و مؤثرتر بین کارمندان تقسیم کنید.

  • ۰۲/۰۷/۲۰
  • رها افخمی

نظرات (۱)

  • محمدرضا زارع
  • سلام

    متشکرم بابت مطلبتون🙏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی