آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

برخی از تحلیلگران معتقد اند که ارز اتریوم ممکن است دچار برخی از روند های ناپایدار قیمتی و حتی نزولی شود. اما با توجه به به روزرسانی ادغام می تغییرات مثبتی برای شبکه و ارز اتریوم در نظر گرفته شده است.

از این رو در این مقاله پیش بینی های موجود قیمت اتریوم در سال 2022 را از پلتفرم های معتبر گرد هم آورده ایم تا یک چشم انداز کلی درباره ارز شاین ارز برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2022

به طور کلی پیش بینی ها در مورد قیم اتریوم در سال 2022 مثبت است. اگرچه پیش بینی قطعی قیمت یک ارز با توجه به نوسانات شدید بازار دشوار است اما به روز رسانی ادغام یکی از دلایلی است که آینده شبکه و اتریوم را روشن می کند.

 با این حال، تحلیل ها و پیش بینی های زیر از قیمت اتریوم در سال 2022 از برخی از پلتفرم های معتبر کریپتو جمع آوری شده است. 

همچنین برای درک بهتر ارز اتریوم، تغییرات در پروژه آن و چشم انداز هایی که برای آینده آن در نظر گرفته شده است خواندن مقاله اتریوم چیست خالی از لطف نیست.

قیمت ETH در سال 2022 طبق business 2 community

در شش ماه قیمت اتریوم گذشته به پایین‌ترین حد خود رسید و در می 2022 حدود 1900 دلار بوده است.

قیمت اتریوم در سال 2022 تا 4000 دلار افزایش می‌یابد و نیز تا پایان سال با مقاومت قوی مواجه خواهد شد. تیم اتریوم آن را به اثبات سهام منتقل خواهد کرد که درنتیجه باعث افزایش در قیمت و محبوبیت آن خواهد شد. با این کار کاربران می توانند اقلامی را با هزینه خدمات کمتر از قیمت های گزاف فعلی توسعه دهند. همچنین برای شکستن قیمت از منطقه 4000 دلاری احساسات مثبت بیشتری نیاز است.

قیمت ETH در سال 2022 طبق Trading Beasts

قیمت اتریوم ممکن است تا پایان سال 2022 از مرز 2000 دلار عبور کند. حداکثر قیمت حدود 1985.569 دلار و حداقل آن حدود 1350.187 دلار است. میانگین قیمت اتریوم برای دسامبر 2022 حدود 1588.455 دلار تخمین زده شده است.

قیمت ETH در سال 2022 طبق coinpedia

قیمت اتریوم در اولین روز این سال 3755.55 دلار بود. سه ماهه اول با پیامدهای تهاجم روسیه و افزایش نرخ بهره بانک مرکزی فدرال رزرو بسیار منفی بوده است.

به دنبال این آشفتگی ها در تجارت، قیمت اتریوم تا 7 مارس به 2459.64 دلار کاهش یافت. با این حال، سه ماهه دوم حتی بدتر بود، و قیمت اتریوم را بیش از 70 درصد کاهش داد.

در سه ماه آخر سال 2022، اتریوم خریداران و پروژه‌های جدیدتری را پیدا می‌کند که از این شبکه استفاده می‌کنند. به همین دلیل قیمت ETH می تواند حداکثر تا 2952.06 دلار برسد. میانگین قیمت نیز می تواند به 2414.69 دلار برسد.

قیمت ETH در سال 2022 طبق coin quora

 

این سایت عقیده دارد ممکن است اتریوم را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند و قیمت آن به 848.75 دلار کاهش یابد که یک سیگنال نزولی است. 

پیش‌بینی بلندمدت قیمت اتریوم سال 2022 صعودی است. علاوه بر این، اتریوم تنها در صورتی می تواند به بالاترین سطح قیمت خودبرسد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند. اگر این روند نزولی معکوس شود، ETH تا پایان سال 2022 به 4766.67 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 1456.70 دلار را نشان خواهد داد.

 قیمت ETH در سال 2022 طبق Long Forecast

طبق این سایت تا پایان سال 2022، قیمت اتریوم به 530 دلار می رسد. حداکثر قیمت اتریوم 626 دلار و حداقل قیمت 489 دلار است. میانگین قیمت نیز برای دسامبر 2022 حدود 557 دلار خواهد بود

جمع بندی

در این مقاله پیش بینی ها و تحلیهای موجود از آینده ارز اتریوم در سال 2022 را گردآوری کردیم. لازم به ذکر است به دلیل نوسان انگیز بودن بازار ارز های دیجیتال تصمیم گیری برای سرمایه گذارب روی یک ارز خاص کاری حساس است و نیاز به مشورت و تحقیق های زیادی دارد.  با این حال اتریوم همیشه امتیاز خود را به طرفداران ثابت کرده و همواره جایگاه دوم ارز با ارزش بازار را اشغال کرده است.

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

 

اگر آوازه درآمد های چشمگیر ارز های دیجیتال را شنیده اند و تصمیم گرفته اند وارد دنیای کریپتو بشوید بدانید که یکی از مهم ترین قدم ها انتخاب ارز دیجیتال مناسب است.

در میان تعداذ بی شمار ارز های دیجیتال در بازار برخی از آنها توسط متخصصان کریپتو به سرمایه گذارن مبتدی پیشنهاد می شود.

از این رو در این مطلب برخی از ارز های دیجیتال مناسب سرمایه گذارن مبتدی را معرفی می کنیم تا برای افراد تازه وارد به دنیای کریپتو راهنمایی فراهم کرده باشیم.  

بیت کوین

بیت کوین اولین و باارزش ترین ارز بازار است که لقب پادشاه ارز های دیجیتال را به خود اختصاص داده. قیمت، حجم بازار و ارزش بازار بیت کوین بسیار بالاتر از سایر ارزهای دیجیتال است و نیز بیش از 40 درصد از ارزش بازار کریپتو به این ارز اختصاص دارد که آن را به گزینه ای ایده آلی برای انتخاب توسط سرمایه گذاری مبتدی تبدیل می کند. 

علاوه بر این، بانک‌های بزرگ در حال حاضر تراکنش‌های BTC را نیز در پیشنهادات خود قرار داده اند.

اتریوم

اتریوم فقط یک ارز دیجیتال نیست بلکه شبکه ای در بلاک چین است که توکن آن اتریوم (ETH) نام دارد. اگرچه ارزش بسیار پایین تری نسبت به بیت کوین دارد، اما باز هم دومین رمز ارز برتر دنیاست. بنابراین می توان آن را سرمایه‌گذاری سودآوری برای مبتدیان ارز های دیجیتال دانست. از آنجایی که اتریوم بسیار فراتر از یک ارز دیجیتال است و بخش ها و ویژگی های متفاوتی دارد امکان رشد و ارتقا آن نیز محتمل تر است. به ویژه با وجود به روز رسانی اذغام، احتمال افزایش قیمت اتریوم بسیار زیاد است.

چین لینک

مهم‌ترین دلیل محوبیت چین لینک قیمت مقرون به صرفه آن است. با این حال، این کوین همچنین ثابت کرده که ارزش آن هنوز هم فضای زیادی برای رشد دارد. این ارز دیجیتال همچنین به طور گسترده در دسترس است و در کوین بیس- یکی از بزرگترین پلتفرم های مبادلات رمزنگاری جهان - قابل معامل است.

تتر

تتر یک استیبل کوین است که قیمت آن به دلار آمریکا وصل شده است. بنابراین این ارز دچار نوسان نمی شود و قیمت آن همواره ثابت است. از این رو می توان آن را برای افرادی که تحمل نوسانات شدید بازار کریپتو را ندارند و از ضرر هراس دارند بسیار مناسب است. این ارز معمولا به سرمایه گذاران مبتدی پیشنهاد می شود.

پولکادات

شبکه پولکادات در جهت ساخت شبکه ای که ایرادات شبکه اتریوم را ندارد به وجود آمده است. Polkadot برای پاداش دادن به سرمایه‌گذاران واقعی طراحی شده است و آنهایی که به خوبی در این پلتفرم مشارکت می کنند را در تصمیم‌گیری‌هایی مانند هزینه‌های شبکه، حذف یا ایجاد پاراچین‌ها و ارتقای کلی آن شریک می کند.

جمع بندی 

ورود به دنیای ارز های دیجیتال کار بسیار مهم و حساسی است که جوانب زیادی را نیز شامل می شود. به کسانی که تازه وارد این حوزه شده اند پیشنهاد می شود که در انتخاب های خود به خصوص انتخاب ارز دیجیتالی که قصد معامله و خرید و فروش آن را دارند، دقت کنند تا سرمایه گرانبها خود را یک شبه از دست ندهند.

 

  • رها افخمی
  • ۰
  • ۰

تحصیل در ترکیه

 

ادامه تحصیل در کشور ترکیه

می توان گفت که دانشگاه های ترکیه بین سایر دانشگاه های معتبر دنیا رتبه بندی نسبتا خوبی را کسب کرده اند و از این رو ترکیه اخیرا دانشجویان خارجی را نیز برای تحصیل در دانشگاه ها ی این کشور حمایت می کند. اما تحصیل در خارج از کشور موضوع بسیار مهمی است و به خصوص انتخاب یک دانشگاه مناسب نیر به تحقیق های زیادی نیاز دارد.برای همین در این مقاله مسئله تحصیل در کشور ترکیه را باز کرده ایم و به جوانب مختلف آن پرداخته ایم. 

تحصیل در ترکیه 

برای ادامه تحصیل در دانشگاه های  کشور ترکیه باید اقدام به اخذ ویزای تحصیلی این کشور کنید. این ویزا به معنای مجوز ورود به ترکیه برای هر گونه مقاصد تحصیلی است. اگر قصد یافتن کار در ترکیه را دارید نمی توانید درخواست ویزای تحصیلی این کشور را بدهید. این ویزا به دانشجوهای بین المللی اجازه می دهد تا با درخواست اقامت موقت در ترکیه ساکن شوند. 

 ویزای تحصیلی ترکیه به کسانی داده می شود که قصد دارند در این کشور دوره های کارآموزی را بگذرانند، و یا در یک موسسه آموزشی، مدرسه، کالج و یا دانشکده ثبت نام کنند. متقاضیان کسب ویزای تحصیلی باید بر حسب شرایط ویژه خود برای دریافت یکی از انواع مختلف ویزا های دانشجویی درخواست بدهند.  

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی در ترکیه عبارت است از: 

  • پاسپورتی که حداقل 90 روز اعتبار دارد

  •  2 قطعه عکس 

  • مدرک مهارت زبان

  •  مدارکی مبنی بر تمکن مالی برای حمایت مالی از خود در طول تحصیل 

  •  گواهی بیمه سلامت 

  • معرفی نامه اساتید 

  •  تشویق نامه 

  •  رونوشت سوابق نمرات

  • فرم درخواست ویزای دانشجویی ترکیه  که تکمیل و امضا شده است

  •  نمرات امتحانات ورودی به درخواست دانشگاه های ترکیه مانند SAT، GMAT، GRE 

هزینه ادامه تحصیل در کشور ترکیه

هزینه های زندگی اشخاص تا حد زیادی معطوف به به سبک زندگی آنهاست، قیمت لیر نیز عامل تعیین کننده ای در برآورد هزینه های زندگی در ترکیه است. دانشجویانی که در دانشگاه های ترکیه مشغول تحصیل می شوند ممکن است به بین 300 تا 500 دلار آمریکا برای هزینه غذا، لباس، قبوض آب و برق، کتاب و هزینه اداری، اقامت و حمل و نقل نیاز داشته باشند. قیمت کتاب های درسی در هر ترم 100 تا 150 دلار تخمین زده می شود. شهریه بستگی به رشته ای دارد که در دانشگاه ترکیه انتخاب شده است. البته اگر بورسیه تحصیلی دریافت کنید، دولت ترکیه، هزینه تحصیل به همراه کمک هزینه ماهانه، خوابگاه و سایر هزینه های شما را پوشش می دهد. 

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در ترکیه 

طبیعتا برای تحصیل در مقاطع مختلف، هزینه های متفاوتی برآورد می شود. در پایین میانگین هر کدام از مقطع های تحصیلی را شرح داده ایم. 

🔸 هزینه تحصیل در مقطع  لیسانس به زبان انگلیسی: 450 - 1500 USD در یک سال تحصیلی 

🔸 هزینه تحصیل در مقطع  لیسانس  کارشناسی ارشد در زبان انگلیسی: 600 - 900 USD در یک سال تحصیلی

🔸 هزینه تحصیل در مقطع  لیسانس  کارشناسی ارشد در ترکی: 300 تا 600 دلار در یک سال تحصیلی

🔸 هزینه تحصیل در مقطع  لیسانس لیسانس به زبان ترکی: 240 تا 750 دلار در یک  سال تحصیلی

البته واضح است که هزینه تحصیل در موسسات خصوصی خیلی بیشتر از دانشگاه های دولتی است. 

جمع بندی

تحصیل در کشور ترکیه می تواند شانس پیدا کردن شغل مناسب در این کشور و سایر کشور های دنیا را برای شما فراهم کند. ترکیه کشور مناسبی به خصوص برای ساکنین کشور های خاورمیانه است چرا که تشابهات فرهنگی زیاد، آب و هوای مناسب تر، هزینه های پایین زندگی و رشد اقتصادی امیدوار کننده ای را ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد تحصیل در خارج از مرز های کشور خود را دارید، ترکیه شاید انتخاب خوبی برای شما محسوب شود.  

 

  • رها افخمی