آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

چند راه وجود دارد که می توانید متوجه شوید که شخصی پروفایل اینستاگرام شما را هک کرده است یا می خواهد به آن دسترسی پیدا کند.

راه های تشخیص هک شدن در اینستاگرام

  1. یک اعلان ایمیل از اینستاگرام دریافت می کنید. هنگامی که شما (یا شخص دیگری) سعی می کنید در یک دستگاه جدید یا از یک مکان جغرافیایی غیرعادی وارد حساب کاربری خود شوید، اینستاگرام ایمیلی را به آدرسی که برای حساب استفاده می کنید ارسال می کند و از شما می خواهد که ورود را تأیید کنید.

  2. نمی‌توانید وارد شوید. اگر سعی می‌کنید وارد شوید و نمی‌توانید، می‌تواند به این معنی باشد که شخصی با موفقیت وارد حساب شما شده و رمز عبور شما را تغییر داده، شما را از تمام جلسات دیگر خارج کرده یا هر دو.

  3. پست های عجیب و غریب در پروفایل شما نمایش داده می شود. اگر عکس‌ها یا حلقه‌هایی وجود دارد که شما در صفحه نمایه خود پست نکرده‌اید، احتمالاً شخص دیگری به حساب شما دسترسی پیدا کرده و آنها را پست کرده است. این بدان معناست که آنها اطلاعات ورود شما را کشف کرده و از آن استفاده کردند.

  4. تغییر غیرمجاز ایمیل حساب وجود دارد. اگر عکس های عجیب و غریب در پروفایل خود می بینید، بررسی کنید که ایمیل متصل به حساب اینستاگرام شما صحیح باشد. هکرها اغلب وارد یک حساب کاربری می شوند و آدرس ایمیل را تغییر می دهند تا مسیرهای خود را مخفی کنند و از استفاده از 2FA (احراز هویت دو مرحله ای) جلوگیری کنند.

  5. شما یک هشدار ورود مشکوک دریافت می کنید. اگر برنامه یک پنجره بازشو باز کند یا یک پیام فشاری به دستگاه شما بفرستد که از شما بپرسد آیا اخیراً وارد سیستم شده اید یا خیر، ممکن است به این معنی باشد که شخصی حساب شما را هک کرده است. برای مشاهده مکان و زمان ورود، پیام را بررسی کنید. اگر شما نبودید، دستورالعمل‌های موجود در آن صفحه را دنبال کنید تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، حساب خود را ایمن کنید.

اگر هیچ هشداری دریافت نکردید (یا از آنها چشم پوشی کردید) و متوجه شدید که نمی توانید وارد حساب خود شوید، چه می کنید؟

چگونه می توانم از حساب اینستاگرام خود در برابر هکرها محافظت کنم؟

می توانید از هک اینستاگرام تضمینی در برابر هکرها محافظت کنید:

  • فعال کردن 2FA

  • استفاده از رمز عبور قوی و منحصر به فرد

  • استفاده از برنامه های شخص ثالث کمتر

  • به طور منظم فعالیت ورود به سیستم و دستگاه های مورد اعتماد خود را بررسی کنید

  • استفاده از ویژگی های ذخیره خودکار

  • کلیک نکردن روی لینک های عجیب و غریب

 

  • ۰۲/۰۹/۰۲
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی