آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶.۳۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱۶ بازار قرار داشته و سهم ۰.۳۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۰,۷۶۷ تومان معادل ۰.۵ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۳۷.۲۹ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۴۱% افزایش یافته است. بالاترین قیمت شیبا اینو در تاریخ ۰۶ آبان ۱۴۰۰(28 October 2021) معادل ۰.۰۰۰۰۸ دلار بوده که همینک %۸۷.۷۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش شیبا اینو ۵۸۹.۳ تریلیون و تعداد کل واحدهای آن ۵۸۹.۵۴ تریلیون خواهد بود.

مزایا و معایب شیبا اینو

برای تصمیم گیری درباره اینکه آیا سرمایه گذاری در شیبا اینو برای شما مناسب است، همه جوانب مثبت و منفی درباره این رمز ارز در جدول زیر ارائه شده است.

مزایا و ویژگی های مثبت:

  1. یک توکن ارزان است که توجه های زیادی را به خود جلب کرده است و در صرافی های معتبر متعددی لیست شده است.

  2. جامعه سرگرم کننده ای دارد و نگهداری تعداد زیادی از آن امکان پذیر و ساده است.

  3. تامین کننده کمک مالی برای امور خیریه بزرگ بوده است.

معایب و ویژگی های منفی:

  1. در حال حاضر هیچ ارزش و پشتوانه ای پشت پروژه شیبا وجود ندارد.

  2. شیبا تنها یکی از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده است که سعی می کنند از دوج کوین تقلید کنند.

  3. قیمت آن نوسانات بسیار زیادی دارد.

خرید شیبا اینو از صرافی های داخلی

اگر قصد خرید شیبا بدون احراز هویت و با پرداخت ریالی و از طریق کارت های بانکی ایرانی را دارید می توانید از خدمات صرافی های معتبر داخلی استفاده کنید. در این صرافی ها می توانید با ایجاد یک حساب کاربری اقدام به خرید توکن های SHIB و واریز آنها به کیف پول شخصی خود نمایید.

چه چیزی شیبا اینو را منحصر بفرد می کند؟

آنچه واقعاً شیبا اینو را متمایز می کند ، صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ است. این امر توکن های SHIB را بخشی از یک اکوسیستم مالی غیر متمرکز در بلاک چین اتریوم می کند و به کاربران اجازه می دهد تا از عملکردهای خاصی مانند تبادل توکن ها ، استیکینگ و افزایش بازدهی بهره مند شوند.

نکته جالب توجه دیگر درباره این رمز ارز این است که وب سایت SHIBA INU از هنرمندان الهام گرفته از سگ از سراسر جهان دعوت می کند تا "جنبش هنری شیبا" را تقویت کنند. در واقع شیبا اینو قصد دارد جامعه خود را وارد بازار NFT ها کند.

  • ۰۲/۱۰/۱۳
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی