آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

 

 

سیستم های پرداخت الکترونیکی جایگزینی کارآمد برای شیوه های سنتی انتقال، دریافت و خرید کالا و خدمات هستند. امروزه تعداد زیادی از این سیستم ها در فضای اینترنت وجود دارند که هر یک از آنها دارای ویژگی و البته نقطه ضعف های خود هستند. 

یکی از معروف ترین این سیستم های پرداخت الکترونیکی، سیستم پی پل (PayPal)  می باشد. پی پل امکان انتقال و پرداخت وجه را آسان می کند و کاربران می توانند تراکنش های خود را به طور سریع و ایمن انجام دهند. 

راه های مختلفی برای اضافه کردن پول به حساب پی پل شما وجود دارد، بنابراین در اینجا 4 روش برای واریز  پول به حساب پی پل خود آورده شده است.

واریز پول از طریق حساب بانکی

پی پل توصیه می کند حساب بانکی خود را با حساب کاربری خود در این سیستم پیوند دهید تا بتوانید سریع و ساده پرداخت ها را انجام دهید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید.

اگر در پی پل حساب کاربری ندارید میتوانید همین حالا اقدام به خرید اکانت پی پل با قیمت مناسب کنید تا از قابلیت های فراوان اینم سیستم بهره مند شوید. 

شما باید حساب بانکی خود را به حساب پی پل خود پیوند دهید تا بتوانید این فرآیند را با موفقیت انجام دهید. نام موجود در حساب پی پل شما باید با نام حساب بانکی شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، انتقال بین حساب بانکی شما و حساب پی پل با شکست مواجه می شود. توجه داشته باشید که این فرایند بین 3 تا 5 روز کاری ممکن است طول بکشد. و در انتها از جانب PayPal یک ایمیل دریافت خواهید کرد که به شما خبر می دهد که تراکنش با موفقیت انجام شده است. 

واریز پول از طریق کارت بانکی به حساب پی پل طبق مراحل زیر انجام می شود.

 

  1. وارد حساب کاربری خود در پی پل شوید. 

  2. روی گزینه transfer money که در زیر موجودی شما در صفحه اصلی پی پل وجود دارد کلیک کنید. 

  3. سپس گزینه " add money to your balance" را انتخاب کنید. 

  4. دستورالعمل هایی که بر روی صفحه ظاهر می شود را دنبال کنید تا از طریق حساب بانکی تان به اکانت پرفکت مانی پول واریز کنید. 

واریز پول از طریق کارت نقدی پی پل 

برای پرداخت هزینه خرید یا ارسال پول به دیگران، نیازی نیست مستقیماً با استفاده از کارت بانکی به موجودی PayPal خود پول اضافه کنید. در عوض، دفعه بعد که تراکنش انجام می‌دهید، پی پل می‌تواند پول را از کارت شما برداشت کند.

این بدان معناست که اگر کارتی را به حساب پی پل خود پیوند دهید، برای ارسال پول به افراد یا پرداخت برای کالا ها نیازی به موجودی ندارید. کارت نقدی پی پل اساسا یک دبیت کارت است که به شما این امکان را می دهد تا از موجودی پی پل خود برای خرید های معمول که از طریق کارت های اعتباری انجام می شود، استفاده کنید و همچنین موجودی پی پل خود را افزایش دهید. 

برای استفاده از این سرویس برای کارمزدی 4.95 دلاری بپردازید.

 

واریز پول از طریق اپلیکیشن paypal

یکی دیگر از راه های کارآمد انتقال پول به اکانت پی پل خود، استفاده از اپلیکیشن پی پل است که مخصوصا برای تکمیل موجودی خود در این سیستم طراحی شده است. این اپلیکیشن در پلتفرم های گوگل پلی و اپل اپ استور موجود است. 

این مراحل را برای شارژ کردن موجودی نقدی PayPal با استفاده از حساب بانکی مرتبط خود از طریق اپلیکیشن پی پل دنبال کنید.

  1. اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود باز کنید. 

  2. بر روی گزینه "paypal balance" کلیک کنید.

  3. گزینه " Add money" را انتخاب کنید. 

  4. مقدار پولی که می خواهید به حساب کاربری تان در پی پل انتقال دهید را مشخص کنید. 

  5. دستور العملات بعدی را دنبال کنید تا پروسه انتقالتان نهایی شود. 

دریافت و انتقال پول از طریق حساب دوستانتان در پی پل

این روش به خصوص اگر قادر به انتقال پول از حساب بانکی به اکانت پی پل خود نیستید مناسب است. اصولا، می توانید از دوستان خود بخواهید تا از طریق پی پل برایتان پول واریز کنند تا موجودی حساب پی پل خود را افزایش دهید. پولی که به حسابتان می شود، مستقیم به موجودی تان در پی پل اضافه خواهد شد. 

دریافت پول در این روش بسیار آسان است، فقط مطمئن شوید که فرستنده آدرس ایمیل را به حساب پی پل شما لینک داده است. این موضوع ارسال به موقع و به اندازه پول را تضمین می کند . 

تنها مشکل استفاده از این روش این است که فرستنده پول ممکن است مجبور شود برای انجام تراکنش کارمزدی بپردازد. اگر فرستنده از حساب کاربری خودشان در پی پل برایتان پول واریز کند و از موجودی و اکانت پیوند داده به حساب کاربری استفاده کند، در آن صورت شما لازم به پرداخت هیچ کارمزدی نخواهید بود.  با این حال، در صورتی که فرستنده از کارت نقدی یا دبیت برای ارسال پول استفاده کند، مقداری کارمزد اعمال می شود. 

جمع بندی

پس از اینکه حساب کاربری تان را در پی پل ساختید، برای انجام معاملات مالی نظیر انتقال، دریافت و خرید های اینترنتی باید حسابتان را شارژ کنید. در این مقاله چهار روش کلی انتقال پول به اکانت پی پل خود را توضیح دادیم. پی پل یک سیستم پرداخت آنلاین معتبر برای انجام کلیه تراکنشات مالی است که ویژگی های منحصر به فرد آن توانسته توجه کاربران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کند و فعالیت های معاملاتی مالی را که سابقا به وقت و کاغذ بازی زیادی نیاز داشت را تسهیل ببخشد.

  • ۰۱/۰۴/۱۲
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی