آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰


 

در ژوئن 2021، ایلان ماسک توییت کرد که نام سگ شیبا اینو خود را «فلوکی» خواهد گذاشت. این منجر به تولد ارز فلوکی اینو (FLOKI) شد. فلوکی اینو ممکن است به‌عنوان ارزی شبیه به دوج کوین شروع به کار کرده باشد، اما نگاهی دقیق‌تر به آن نشان می‌دهد که خیلی بیشتر از اینهاست. فلوکی اینو راه شیبا اینو را دنبال می کند و به اکوسیستم خود کمک و حتی خیریه ها کمک می کند. سازندگان آن را به‌عنوان یک «جریان» و نه صرفاً یک میم کوین می‌بینند. سازمان floki inu چشم انداز ساخت مدارس در کشورهای کمتر توسعه یافته را دارد و همچنین با جنبش میلیون گاردنز، یک کمپین باغبانی توسط برادر ایلان ماسک، کیمبال ماسک، همکاری کرده است.

ارز فلوکی اینو چیست؟

فلوکی اینو یک توکن سازگار با ERC-20 و BEP-20 است. این به این معنی است که فلوکی یک کوین چند زنجیره ای است که بر روی هر دو بلاک چین اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا می شود. جالب اینجاست که برای خرید و فروش توکن Floki Inu مالیات 3 درصدی وجود دارد که برای ارتباط برقرار کردن توکن ها بین دو شبکه اعمال نمی شود. فلوکی معتقد است که این مالیات به خزانه FLOKI می رود. وجوه خزانه داری برای توسعه اکوسیستم فلوکی و همچنین ترویج فلوکی برای پذیرش گسترده تر استفاده می شود. با این حال، وایت پیپر این ارز نشان می دهد که وقتی فلوکی به اندازه کافی بودجه جمع آوری کرد، مالیات ها کاهش می یابد، اگرچه اشاره خاصی به هدف آنها یا میزان کاهش هزینه نشده است. 

پروژه های floki inu

در اینجا نگاهی دقیق تر به پروژه های در حال توسعه فلوکی اینو می اندازیم. این پروژه ها در حال حاضر روی سه ابزار شاخص کار می کند: یک متاورس بازی NFT، یک بازار NFT و کالا و پلتفرمی آموزشی که معتقد است سرمایه گذاران آن را بسیار مورد توجه قرار خواهند داد.

والهالا (Valhalla)

همزمان با رواج بازی های NFT در سطح های مختلف، فلوکی اینو نیز بازی متاورس NFT خود به نام والهالا را ایجاد کرده است. والهالا (بهشت وایکینگ ها بعد از مرگ) یک بازی پاداشی است که جوایز آن بر اساس میزان شرکت اهدا می شود، و بازیکنان مالکیت کاملی بر توکن های فلوکی که در این بازی به دست آورده اند دارند. توکن های فلوکی به عنوان ارز داخل بازی استفاده می شوند و می توان از آنها برای خرید دارایی های مختلف در بازی استفاده کرد. 

دانشگاه فلوکی (floki university)

فلوکی اینو سعی دارد تا جامعه رو به رشد خود در کریپتو را آموزش دهد و آگاهی ها راجع به اکوسیستم فلوکی را بیشتر کند. در حالی که اکثر اوقات آموزش ها برای همه گان رایگان خواهد بود تا بتوانند یادگیری رمزنگاری را در سراسر جهان هدایت کنند، دوره های تخصصی خاص ممکن است نیاز به استفاده از توکن های FLOKI داشته باشند. 

Flokiplaces

Floki Inu ادعا می‌کند که در حال توسعه یک پلتفرم تجارت رمزنگاری کاملاً کاربردی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از FLOKI به‌عنوان ارز بومی اصلی، کالاهای مختلف، کلکسیون‌ها و NFT را معامله کنند. این حرکت به دنبال تبدیل Floki به عنوان جایگزین پرداخت برای بیت کوین، دوج کوین و حتی دلار آمریکا است.

از ارز FLOKI چه استفاده هایی می شود؟ 

این میم کوین هیچ مورد استفاده حقیقی ندارد چرا که ماهیت آن بسیار احتکار آمیز است. با این حال، به نظر می رسد فلوکی کمی با بقیه میم کوین ها تفاوت داشته باشد، از این نظر که کاربرد های حقیقی را به عنوان وسیله مبادله ارائه می کند. به دلیل همکاری فلوکی با CryptoCart می توانید در بیش از 1000 فروشگاه آنلاین مختلف، با ارز فلوکی اینو کالا بخرید. فلوکی همچنین به عنوان ابزاری برای خرید کالا های فیزیکی در پلتفرم Curate  لیست شده است. 

توکن های غیر قابل معاوضه و بازی های آنلاین پتانسیل مناسبی برای توکن فلوکی محسوب میشوند چرا که جایگاه آن در بازار ارزهای دیجیتال و پلتفرم گیمینگ می تواند برای سرمایه گذاران فلوکی سود های خوبی به همراه داشته باشد.

آیا فلوکی اینو ارزش سرمایه گذاری دارد؟ 

معامله گران ماهر در بازار می دانند که ارز های کمتر شناخته شده نوسان آمیز تر هستند، پس تا جایی که می توانند از آنها دوری می کنند. دلیل آن هم این است که تعداد زیادی از توکن های موجود در بازار توسط وال ها نگهداری می شود و آنها می توانند قیمت را برای منفعت خود دستکاری کند. 

حتی اگر وال ها قیمت را دستکاری نکنند، به دلیلی عرضه گسترده فلوکی اینو، احتمال رسیدن آن به 0.01 دلار کم است. به علاوه، به نظر می رسد که این ارز در نوامبر 2021 به نقطه اوج خود یعنی 0.00003 دلار رسیده باشد، بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری بر روی این ارز را دارید بهتر است با احتیاط عمل کنید. همیشه احتمال تغییر غیر منتظره در قیمت ارز های دیجیتال وجود دارد و از این رو آینده فلوکی اینو نیز ممکن است دلگرم کننده باشد. 

جمع بندی

فلوکی اینو یک سری پروژه های آینده دار در دست توسعه دارد که می تواند آینده قیمتی این ارز در بازار را تحت تاثیر قرار دهد. 

سرمایه گذاران نابلد به سختی از بازار کریپتو درآمد کسب می کنند و این به این دلیل است که در بیشتر مواقع به دنبال پروژه های خوب نیستند. فلوکی اینو اهدافی فراتر از سودزایی در بازار ارز های دیجیتال را برای خود اعلام کرده است. این میم توکن مانند سایر میم توکن های دیگر، حمایت گسترده جامعه خود را دارد و اگر چه که برخی متخصصان عقیده دارند که بهتر است سرمایه خود را صرف یک کوین معتبر کرد تا یک میم توکن، اما باید منتظر ماند و دید فلوکی اینو در آینده چه عملکردی از خود نشان خواهد داد؛ به روند های صعودی دست می یابد یا جامعه خود را ناامید می کند.



 

  • ۰۱/۰۴/۱۴
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی