آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

طبق هیئت متخصصان، کاردانو تا سال 2025 به 2.93 دلار خواهد رسید

گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ارز کاردانو یا $ADA تا سال 2025 به 2.93 دلار و تا سال 2030 به 6.53 دلار خواهد رسید، اگرچه کارشناسان معتقدند که تا پایان سال، این ارز دیجیتال تنها 0.63 دلار معامله خواهد شد. 

بر اساس داده‌های CryptoCompare، در زمان نگارش این خبر، این ارز دیجیتال با قیمت 0.43 دلار معامله می‌شود. اگر کارشناسان ارزهای دیجیتال که توسط فایندر نظرسنجی شده درست بگویند، این ارز دیجیتال همچنان می تواند تا پایان سال به بالای 40 درصد صعود کند.

پیش‌بینی‌های کارشناسان به‌طور قابل‌توجهی بسیار کمتر از یافته‌های یک نظرسنجی مشابه Finder است که در ژانویه انجام شد، جایی که کارشناسان پیش‌بینی کردند که Cardano به طور متوسط سال را با 2.79 دلار به پایان می‌رساند و تا سال 2030 به 58 دلار می‌رسد. در میان کارشناسان مورد بررسی، پل لوی، مدرس ارشد دانشگاه برایتون وجود دارد که معتقد است ارزش ADA تا پایان سال فقط 0.5 دلار خواهد بود، اما تا پایان سال 2025، ارزش 5 دلار خواهد داشت. لوی گفته است:

«به عنوان یک نشانه بومی از یک بلاک چین اثبات سهام با برخی از پایه های مخترع شرکت، هنوز پتانسیل زیادی در کاردانو برای به چالش کشیدن و حتی پیشی گرفتن از اتریوم وجود دارد. اثبات سهام احتمالاً آینده اکثر ارزهای دیجیتال در سال های آتی است.»

این کارشناس اضافه کرد که علیرغم نوسانات اخیر ADA، این ارز در موقعیت خوبی قرار دارد. به طور مشابه، دنیل پولوتسکی، بنیانگذار و رئیس CoinFlip معتقد است که ADA سال را با 0.37 دلار به پایان خواهد رساند، پولوتسکی بخشی از 48 درصد از پاسخ دهندگانی است که معتقدند علیرغم محبوبیت فزاینده آن، زمان فروش ADA فرا رسیده است. 

 

به گفته او، قیمت و تبلیغات ADA "با توجه به ارزش کل نسبتا پایین ثبت شده آن در مقایسه با رقبا بسیار زیاد است." این کارشناس اضافه کرد که در حالی که کاردانو در سال 2015 تاسیس شد و در سال 2017 راه اندازی شد، مزیت پیشروی اولیه خود را به رقبایی که "با سرعت بیشتری می ساختند" از دست داد.

 Finder نظرسنجی های فصلی را با کارشناسان ارزهای دیجیتال انجام می دهد تا نظرات آنها را در مورد این صنعت بیابد. این سایت از 53 متخصص در مورد قیمت کاردانو نظرسنجی کرد و دریافت که 26٪ معتقدند زمان نگهداری آن فرا رسیده است و 26٪ معتقدند که زمان خوبی برای خرید ADA است.

نیمی از پنل، 51 درصد معتقدند که هارد فورک آینده Vasil، که انتظار می رود "بهبود عملکرد گسترده" را در شبکه ارز دیجیتال ارائه دهد، ابزار کاردانو را افزایش می دهد و 37 درصد انتظار افزایش قیمت به دلیل آن را دارند. 17 درصد معتقدند که این افزایش کوتاه مدت خواهد بود، در حالی که 20 درصد از هارد فورک دستاوردهای بلندمدتی دارند.

 

 دکتر دیمیتریوس سالامپاسیس، مدیر دانشگاه فناوری سوئین برن، خاطرنشان کرد که هارد فورک موجب کارایی و بهینه‌سازی را برای شبکه  می‌شود و پروژه‌های نوآورانه‌تری را با استفاده از قراردادهای هوشمند تقویت می‌کند.

17 درصد از پانل Finder معتقدند که هارد فورک منجر به کاهش قیمت می شود زیرا برخی فکر می کنند که هارد فورک پس از "شارینگ" اتریوم از بین می رود.

 یک مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر هوش مصنوعی نشان می‌دهد که قیمت توکن بومی Cardano تا سپتامبر سال جاری به 2.9 دلار افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است. 

اخیراً، Grayscale Investments هر دو ارز ADA و SOL را به‌عنوان برترین دارایی‌های صندوق خود حفظ کرده است که به سرمایه‌گذاران امکان در معرض شبکه‌های بلاک چین قرارداد هوشمند را می دهد. 

طبق داده‌های پلتفرم قرارداد هوشمند Grayscale در صندوق سابق اتریوم (GSCPxE)، تخصیص کاردانو آن اکنون 30.7 درصد است، به این معنی که هر سهم از صندوق دارای 4.4 ADA است، در حالی که تخصیص Solana آن 26.01 درصد است که نشان دهنده 0.044 SOL به ازای هر سهام است.

  • ۰۱/۰۴/۲۵
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی