آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

 

صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین در حال حاضر یکی از معروف ترین پلتفرم های مبادله رمز ارز ها در دنیاست. در کنار تمام قابلیت هایی که این صرافی در جهت سهولت بخشیدن به تراکنشات کاربران ارائه می دهد، امنیت بسیار بالای حساب های کاربری و در نتیجه معاملات در این سیستم باعث شده کاربران زیادی در سراسر دنیا برای انجام معاملات تجاری آنلاین خود به این صرافی مراجعه کنند. یکی از قابلیت های ویژه کوکوین، تردینگ پسورد یا رمز عبور معاملاتی است که برای انجام همه تراکنشات مالی الزامی است. در صورتی که تردینگ پسورد خود را فراموش کردید، کوکوین قابلیت بازیابی سریع و راحت آن را برای کاربران فراهم کرده است.  

رمز عبور معاملاتی در صرافی کوکوین چیست؟ 

رمز عبور معاملاتی در kucoin یا تردینگ پسورد یک کد 6 دیجیتال 6 رقمی است که برای امنیت حساب های کاربری استفاده می شود. این پلتفرم شما را ملزم می کند قبل از انجام هرگونه معامله ای بر روی حساب تجاری تان یا برداشت از حساب کاربری اصلی خود در کوکوین، رمز عبور معاملاتی را وارد کنید. 

 

ممکن است معیار های امنیتی این پلتفرم کمی زیاد از حد به نظر بیایند، اما از طرفی سیستمی که هیچ گونه پروسه KYC برای انجام معاملات درخواست نمی کند هم به نظر قابل اعتماد نیست. کوکوین در طی سالهای فعالیت خود به عنوان یک صرافی امن و کارآمد برای انجام هرگونه تراکنش ارزی و مالی دیجیتال شناخته شده است که استفاده از تمامی قابلیت های آن تنها با خرید سریع اکانت وریفای شده کوکوین امکان پذیر است. 

 با این حال، اگر قصد دارید معاملات خود را تا بیش از 5 برابر افزایش دهید باید احراز هویت مشتری در صرافیهای آنلاین (KYC) را در کوکوین بگذرانید. 

 

آموزش تغییر رمز عبور معاملاتی در kucoin

اگر قصد دارید رمز عبور معاملاتی خود در صرافی کوکوین را تغییر دهید، خیلی راحت می توانید با دنبال کردن مراحل زیر این کار را بکنید. 

گام اول: وارد حساب کاربری خود در کوکوین شوید. روی اسم خود که در دایره ای در بالا سمت راست مشخص شده است کلیک کنید.

از منوی پایین، Account Security را انتخاب کنید. 

 

گام دوم: در قسمت security حسابتان، به پایین بروید تا به گزینه trading password برسید. این گزینه پنجمین در میان سایر گزینه هاست. در قسمت راست صفحه، کنار تریدینگ پسورد بر روی گزینه set کلیک کنید. اگر رمز عبور معاملاتی خود را قبلا تعیین کرده اید ولی آن را به یاد نمی آورید، به جای گزینه set گزینه change برای شما ظاهر خواهد شد. در هر صورت روی یکی از این دو گزینه کلیک کنید. 

 

 

گام سوم : کوکوین از شما می خواهد تا کدی که از طریق ایمیل دریافت کرده اید را وارد کنید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید، باید از خدمات مشتری کوکوین کمک بگیرید. روی گزینه Send Code کلیک کنید، ایمیل خود را انتخاب کنید و کد را در قسمت مربوطه کپی/پیست کنید. سپس Next را بزنید. سیستم کوکوین یک اعلامیه درباره تریدینگ پسورد به شما نشان خواهد داد. Okay, I understand را انتخاب کنید. 

 

                                                                           

 

گام چهارم: در قسمت new trading password و Confirm Trading Password  یک کد 6 رقمی به عنوان رمز عبور معاملاتی جدید خود وارد کنید. حتما این کد را در جایی امن یادداشت کنید تا از گم شدن آن جلوگیری شود. سپس روی Confirm کلیک کنید. 

 

 

گام پنجم: در صورتی که رمز عبور معاملاتی خود را به یاد نمی آورید، باید از گزینه forgot trading password اقدام به بازیابی آن کنید. متاسفانه بازیابی تریدینگ پسورد در کوکوین زمانبر تر است.  بعد از کلیک کردن روی گزینه forget trading password، مراحل ورود عکس کارت شناسایی را دنبال کنید. احراز هویت با پسورد فراموش شده 24 ساعت طول می کشد.

 

توجه داشته باشید که اگر در حال تغییر رمز عبور معاملاتی قدیمی خود در کوکوین هستید، این سیستم تمام تراکنشات معاملاتی حساب شما را برای 24 ساعت به طور ایمن نگه می دارد. 

جمع بندی

اکنون که رمز عبور معاملاتی خود را به روز رسانی کردید، می توانید به راحتی و با خیالی امن از بابت امنیت تراکنش ها و رمز ارز هایتان، به معامله و انتقال و برداشت کریپتو در این صرافی بپردازید. صرافی دیجیتال کوکوین به ویژه برای کاربرانی که در کشور های مورد تحریم قرار دارند، انتخاب مناسبی محسوب میشود چرا گه این سیستم محدودیت هایی که سایر صرافی های کریپتو مثل بایننس با توجه به تحریم ها برای کاربران ایجاد کرده اند را لحاظ نکرده است. 

 

  • ۰۱/۰۷/۰۴
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی