آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

 

لونا کلاسیک  در حال آماده شدن برای حرکت صعودی به 0.00037 دلار پس از ثابت نگه داشتن حمایت 0.00025 دلار است. طی چند هفته گذشته، عملکرد آن همچنان سرمایه‌گذاران را ناامید می‌کند، زیرا آن‌ها زیان را از 0.00037 دلار محاسبه کردند. با این حال، بینش دو پایینی که اخیراً در نمودار چهار ساعته شکل گرفته است، نشان می‌دهد که حرکت 26 درصدی به سمت بالا ممکن است روی کارت‌ها باشد.

قیمت آینده لونا کلاسیک

صرافی بایننس در مرحله مرکزی فرآیند سوزاندن توکن لونا کلاسیک  (LUNC) قرار دارد. به نظر می‌رسد تلاش‌های صرافی به ثمر نشسته است و تقریباً 8.5 میلیارد توکن از عرضه پروژه کریپتو پاک شده است. در هفته دوم فرآیند رایت، که در 26 سپتامبر آغاز شد و در 1 اکتبر به پایان رسید، 5.5 میلیارد توکن LUNC از وجود پاک شد. به طور مشابه، هفته منتهی به 8 اکتبر تقریباً 2.9 میلیارد توکن را از عرضه حذف کرد.

بزرگترین شرکت صرافی رمزارز متعهد شده است که به Terra Luna Classic کمک کند تا با برنامه‌های هفتگی رایت توکن - از هر سه‌شنبه تا اطلاع ثانوی، به کاهش عرضه متورم خود کمک کند. اولی در سوم مهرماه، دومی در یازدهم و جزئیات سوختگی سوم در هفدهم اکتبر اعلام شد. 

پس از اعلام مدیر عامل بایننس ژائو  (CZ)، قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت تقریباً 68 درصد افزایش یافت. LUNC پس از دو برابر شدن ارزش خود در کمتر از یک هفته، از 0.00018 دلار به 0.00037 دلار در اول اکتبر جهش کرد.

حرکت صعودی لونا کلاسیک

LUNC در حال تقویت چشم انداز صعودی خود از حمایت 0.00025 دلار است. این منطقه بحرانی دو بار در سه هفته گذشته آزمایش شده است، و آن را به سکوی پرشی قدرتمندی برای یک جهش قابل توجه دیگر با هدف 0.00037 دلار تبدیل کرده است.
اصلاح قیمت Terra Luna Classic به 0.00025 دلار یک الگوی دوپایین را تکمیل کرد که ممکن است در جلسات آینده تأیید شود. هنگامی که این الگو در نمودار ظاهر می شود، معمولاً معکوس روند انتظار می رود.
معامله گرانی که مشتاق هستند مدت طولانی در لونا کلاسیک ادامه دهند، باید منتظر بمانند تا قیمت از خط گردن الگو شکسته شود - حرکتی که تضمین می کند از تله گاوی جلوگیری کنند.

 

آیا lunc رشد می کند؟

تیم توسعه Terra Luna Classic در حال انجام هر حرکتی برای موفقیت پروژه است، اما ممکن است مدتی طول بکشد. یکی از این طرح های توسعه آمیز طرح توکن سوزی لونا کلاسیک است که به قمیت این ارز کمک بزرگی خواهد کرد.

 

جمع بندی

در بالا به بررسی عملکرد قیمتی لونا کلاسی و نیز احتمال پامپ آن در آینده پرداختیم. این ارز پس از سقوط عمده ای که ارزش آن را تقزیبا به 0 رساند افزایش چشمگیری داشت و سرمایه گذاران خود را ثروتمند کرد.

 

 

  • ۰۱/۰۷/۲۳
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی