آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

آموزش ارزهای مجازی به زبان ساده

با من به زبان ساده بیاموز

  • ۰
  • ۰

 

چندین ارز دیجیتال روز دوشنبه با کاهش قیمت مواجه شدند، زیرا پس‌زمینه این بخش دشوار بود و سرمایه‌گذاران منتظر آخرین داده‌های تورمی بودند که قرار است صبح سه‌شنبه منتشر شود.

بین اواخر بعد از ظهر یکشنبه و ساعت 10:46 صبح روز دوشنبه، قیمت میم توکن دوج کوین (DOGE 1.74درصد) تقریباً 6.4 درصد کاهش یافت. توکن میم همکار آن شیبا اینو (SHIB -0.07درصد) 3.2 درصد کاهش یافت، در حالی که سولانا (SOL 0.45 درصد) حدود 3.7 درصد کاهش داشت.

صنعت کریپتو همچنان با واکنش شدیدی در پی شکست FTX مواجه است. FTX، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، اخیراً اعلام ورشکستگی کرده است و بسیاری از گزارش‌های رسانه‌ای و سایر منابع اطلاعاتی نشان می‌دهند که موسس و مدیرعامل آن، سام بانکمن-فرید، احتمالاً با استفاده از سپرده‌های مشتریان برای تقویت تجارت خود، مرتکب کلاهبرداری سیستماتیک شده است. شرکت، پژوهش آلامدا.
اکنون سرمایه‌گذاران این سوال را مطرح می‌کنند که چقدر می‌توانند به کل صنعت کریپتو اعتماد کنند، صنعت کریپتو که بازرسی جدید قانون‌گذاران را نیز دریافت می‌کند. سناتور جان تستر (D-Montana) اخیراً در Meet The Press گفت که شخصاً دلیلی برای وجود رمزارزها نمی بیند. این فقط نظر سناتور تستر بود، اما به شما ایده ای درباره نحوه تغییر نگرش نسبت به فضای رمزنگاری در واشنگتن می دهد.

 

علاوه بر این، یک مقاله رویترز که صبح دوشنبه به نقل از منابع ناشناس منتشر شد، گفت که دادستان های وزارت دادگستری در مورد اینکه آیا اتهامات جنایی علیه صرافی بزرگ بایننس (Binance) تشکیل می دهند یا نه، اختلاف نظر دارند.
 
کل فضای کریپتو هنوز مملو از احساسات منفی ناشی از رسوایی FTX است، و همچنین تحت تاثیر شرایط سخت بازار است که قیمت اکثر توکن ها را در سال جاری تحت تاثیر قرار داده است.
سرمایه گذاران هنوز واقعاً هیچ علاقه ای به دوج کوین یا شیبا اینو  ندارند. هر دوی این توکن‌ها دارایی‌های فوق‌العاده سفته‌بازی هستند که به نظر می‌رسید هرگز قابلیت‌های فنی قوی یا موارد استفاده در دنیای واقعی که آن‌ها را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند، نشان نمی‌دهند.
 از این رو بعید به نظر می رسد که سطح  قیمت یک دلار به این زودی در آینده دوج کوین به چشم بخورد.
  • ۰۱/۰۹/۲۲
  • رها افخمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی